Wszystkie

To, co Tygryski lubią najbardziej, czyli o pracy z dziećmi!

CZEŚĆ!

Skoro mamy taki piękny dzień, to opowiem Wam troszkę o dzieciakach i moich doświadczeniach w pracy z nimi.

Dzieci, to cwane bestie! Mają tysiąc pomysłów na minutę i każdy jest lepszy od poprzedniego – kto ma swoje dzieci, lub się nimi opiekuje wie o czym mówię 🙂
Moje doświadczenie w pracy z maluchami i nie tylko zaczęło się już jak byłam dzieckiem – na świat przyszli moi siostrzeńcy i wtedy trzeba było mieć oczy dookoła głowy. Później pojawił się wolontariat i wtedy się przekonałam, ze praca z dziećmi to jest to, co chcę robić w życiu! 

received_309407979406966

Trzy lata temu, zupełnie przypadkiem trafiłam na wolontariat na kolonie Caritas AW i powiem Wam, że to było to! Nie miałam stricte przydziału, ale byłam przy jednej z grup cały czas. Były to dziewczynki
9 – 12 lat i codziennie rano wstawałam z uśmiechem na twarzy i gnałam do nich by je obudzić, pomóc im uporządkować , uczesać je – jak poprosiły. Były to niesamowite dwa tygodnie w moim życiu i to te dwa tygodnie przekonały mnie do zrobienia kursu na Wychowawcę Wypoczynku, czyli prościej wychowawcę kolonijnego! Jeździłam z Caritasem na każdy możliwy turnus, czasami tak, że miałam 1 dzień przerwy między turnusami – wracałam zmęczona, ale NAJSZCZĘŚLIWSZA POD SŁOŃCEM!

DSC_0184.JPG

Dzieci mimo tego, że trafiały się różne to i tak ZAWSZE były najukochańsze pod słońcem!

DSC_0249

UWIELBIAM BYĆ WYCHOWAWCĄ! 

Jutro może napiszę coś o byciu nianią 😀

DSC_0545

Leave a Reply

