Wszystkie

Nurtujące pytania…

Cześć wszystkim!

Dawno mnie tu nie było, za dawno… Troszeczkę się zrobiło pusto i stwierdziłam, ze czas najwyższy coś zmienić!

Najpierw piosenka, bo przecież BĘDZIE DOBRZE! [klik] Ostatnio ta właśnie piosenka Robina Schulza mnie co rano inspiruje do działania! Mimo trudności, mimo problemów wstaję codziennie z uśmiechem na twarzy i powtarzam słowa “It’s gonna be OK” jak mantrę!

Czy mieliście kiedyś dni, że przez głowę przelatywało wam tysiąc pytań na minutę, a Was wcięło i czuliście jakby te pytania Was zalały, a Wy nie znaliście odpowiedzi na te pytania? Powiem Wam, że moje dni ostatnio wyglądają właśnie tak. Przez te szumnie zalewające mnie pytania mam wrażenie, że nie potrafię wykonać prostych czynności i o każdą głupotkę muszę pytać ludzi.

07027b_3db2d6e1ab3c4c9db7aead56a5810030

W życiu każdego z nas przychodzi taki czas, w którym ma mnóstwo pytań – często bez odpowiedzi. Z biegiem miesięcy, lat… okazuje się, że odpowiedzi na te pytania szukamy przez całe życie. Nie możemy dać się zwariować, nie możemy pozwolić, by pytania nas tak przytłoczyły byśmy stracili kontrolę nad racją bytu w rzeczywistości. Musimy oczyścić umysł a pytania wyciszyć – mimo, że nie należy to do najprostszych. 

1320614312_by_Shymons_600

Odnośnie pytań… Jakiś czas temu, na rozmowie rekrutacyjnej zadano mi pytanie: Kim chciałaby Pani być w życiu? oraz Jakie jest Pani wymarzone miejsce pracy? Powiem Wam, że właśnie wtedy zdałam sobie sprawę, że jestem trochę lekkoduchem, bo tak naprawdę to NIGDY nie starałam się odpowiedzieć na takie pytania, a nie sądziłam, że ktoś może mi je zadać – a już na pewno nie na rozmowie o pracę. Sparaliżowało mnie totalnie, ponieważ nie miałam zielonego pojęcia co powinnam odpowiedzieć. Po rozmowie, gdy już wracałam do domu cały czas usiłowałam sobie odpowiedzieć na te właśnie pytania i wiecie co?  Doszłam do wniosku, że nie potrafię, że to chyba jeszcze nie mój czas… Kolejne pytanie, które mi się zrodziło w tamtej chwili –  Jeśli nie teraz, to kiedy zamierzasz odpowiedzieć na to pytanie?  Jak widzicie każde pytanie zrodzi inne, każda sytuacja, która jest nowa jest w stanie nas postawić pod znakiem zapytania, jednocześnie burząc tak długo budowany przez nas porządek… 
Nie możemy się przerażać ilością zalewających nas pytań, one są nieodłączną częścią naszego życia, nie jesteśmy ALFĄ i OMEGĄ i nie zawsze musimy wszystko wiedzieć na JUŻ, TERAZ, ZARAZ… Potrzebujemy czasu i to on jest naszym lekarstwem na niewiedzę 🙂

Obecnie w życiu mam momenty przebłysku jak np. odpowiedź na pytanie  Jakie studia magisterskie wybrać?, ale i na to potrzebowałam ROKU, by się zdecydować. Kolejne pytanie, które mnie nurtuje i czeka na pełną odpowiedź, to wciąż Kim chcesz być w przyszłości? I powiem szczerze jestem bliska odpowiedzi, ale jeszcze nie do końca pewna – NIE PRZEJMUJĘ SIĘ TYM, bo w życiu nie chodzi o to, by wszystko wiedzieć od razu, wtedy było by NUDNE! 

92e9964a3d6e34b49e2441619b8d8998

Bawmy się, śmiejmy się a odpowiedzi same przyjdą! Jeśli jednak nie dają nam spokoju, to szukajmy ich z uśmiechem i fascynacją, bo czasami to co odkryjemy poznając odpowiedź bywa NIESAMOWITE 🙂 

CARPE DIEM KOCHANI!

Leave a Reply

