Wszystkie

Pilaten Black Mask

Cześć!

Temat głośny, bo maska robi furorę zarówno w Chinach jak i w Polsce. Mowa oczywiście o czarnej masce Pilaten.

O masce jest głośno już od ubiegłego roku, stwierdziłam, że wypróbuję jak maska sprawdzi się na mojej skórze – dość wrażliwej i skłonnej do niedoskonałości. Od zawsze miałam problemy z zaskórnikami i wągrami – ciężko mi się ich pozbyć nawet stosując peelingi oraz maseczki oczyszczające.

IMG_0390

Maska wywarła na mnie dobre wrażenie. Początkowo miałam pewne obawy, ponieważ czytałam różne opinie i wszyscy jednogłośnie stwierdzali, że potwornie boli jej ściąganie – zaryzykowałam. 
Konsystencja maski przed nałożeniem jest lekko wodnista, co znacznie ułatwia rozprowadzanie. W kontakcie ze skórą, maska nabiera konsystencji gumy i dość równomiernie się daje rozprowadzać – TRZEBA PAMIĘTAĆ, by przed nadkładaniem maski zrobić “parówkę wodną”, która rozszerzy pory i ułatwi działanie maski, oraz obowiązkowo dokładnie i delikatnie osuszyć skórę, ponieważ maska najnormalniej się nie przyjmie – zrobi się siateczka na twarzy, ponieważ nie utrzyma się na mokrej skórze.

Po nałożeniu maski pozostaje czekanie – na opakowaniu jest napisane, że maska zastyga ok. 30- 40 minut. W tym czasie można robić mnóstwo rzeczy – od oglądania odcinka ulubionego serialu po czytanie książki a nawet ćwiczenia. Nie będę Was oszukiwała – ściąganie maski jest dość bolesne, ale efekt jest zadowalający! Wielkim plusem maski jest to, że resztki da się zmyć wodą z płynem, albo po prostu samą wodą. 

 

Osobiście jestem zadowolona z maski, mimo bolesności ściągania – FAKT usuwa większą ilość zaskórników i ładnie odblokowuje pory. Ja nakładam maskę na strefę “T” oraz strefę “U” – skóra jest delikatna i oczyszczona, po prostu oddycha. Jednym słowem POLECAM!

Leave a Reply

